Taylor och Selena
Publicerat den



Taylor, 20, kupade till Radio Disney's Ernie D under henne ta över om deras super-nära vänskap. Hon delade, "Hon och jag är mycket lika. Vi är ungefär som systrar i många sätt, och hur vi umgås med varandra är mycket systerligt. Vi [båda] inser att det finns något botemedel mot det vi har, vilket är detta behov av kärlek för att förstå, och det bara inte, så vi båda bara gå på middag och ventilera om det. "Och hur Selena reaktion på Tala nu? T sa, "Det var riktigt, riktigt häftigt. Hon känner mig så väl att hon kunde säga exakt vilken låt är ungefär som person. Hennes favorit var en låt som heter "Dear John" ... för hon vet historien bakom den. "

Cute, älkar deras vänskap , riktiga vänner verkligen.




Emelie

Söt vänskap tycker jag :)Både Selena och Taylor verkar vara gulliga som personer så man förstår att de umgås :)



URL: http://demilovatoforever.blogg.se/


Karro Bieber :)

Hey, jag har just precis startat en frågestund på min blogg.

Har inte särskilt många besökare, så skulle vara jätte roligt om du ville fråga någon/några fråga/frågor i min frågestund :)



Ursäktar om du inte gillar detta!



URL: http://iindianknas.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?