TRE sätt för dig att hålla koll på vad som händer i bloggen
Publicerat den

Vill du hålla koll på vad som händer i bloggen ? tillexempel som nya inlägg eller annat skoj som komma ska ? då har jag tre saker som du kan göra för att få detta.

1. Har börjat andvända min twitter för bloggen igen det är det bästa sättet att hålla koll på saker som har kommit på bloggen och fram för allt ska komma så www.twitter.com/seeleenagomezz

2. Eller om du bara vill veta när ett nytt inlägg har gjorts på bloggen är "bloglovin" det perfekta sättet följ mig där (selenagomezfanblog).

3. Eller är det något du undrar över ? fråga mig i min fråge låda tycker det är sjukt roligt att svara på era frågor vill ni skicka bilder eller fråga lite andra saker kan ni skicka det till min mejl bara fråga efter den så får ni den eller så kan ni kommentera här på bloggen.


      bloglovin



Ysen

Ahh, vad snällt sagt! Du med!



URL: http://ysen.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?