Selenas & Justins förhållande
Publicerat den

Selena Gomez's Wizard Of Waverly Place's mamma Maria Canals-Barerra stöder det väldigt speciella förhållandet mellan Selena Gomez och Justin Bieber.

Hon berättade för E News!: Han är väldigt snäll och söt. Jag har träffat honom ett par gånger. Jag kan inte föreställa mig hur svårt det måste vara för två jättestora kändisar att ha ett förhållande som blir väldigt seriöst, men jag önskar dom det bästa. Från vad jag har sätt så är han en snäll, ung man. Dom har antagligen mycket gemensamt, dom har båda kändis livet och blev båda upptäckta som unga föra deras talanger, sång och skådespeleri. Och dom blev super kändisar vid väldigt tidig ålder bägge två. Och jag tror att dom har det som behövs. Vissa människor blir liksom lite tvingade in i den här karriären men jag tror inte att det gäller Selena och Justin. Dom blev upptäckta för sina riktiga talanger.

Skrivet av selgomez






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?