Monte carlo
Publicerat den



Fick höra att "Monte carlo" går på bio nu ! ... men dock inte i Sverige eller ja inte vad jag vet iallafall. Men förhoppningsvis så kommer den snart hit ? och snart kommer man kanske kunna ladda ner den på internet men dock utan svensk text men värt det är de ju. Men tänkte också bara säga snabbt att som vanligt ledsen för att jag inte har bloggat på mycket men just nu tog jag mig tid sitter i Danmark på ett hotell har varit här nu i två dagar på Legoland haha med mina kusiner och familj. Roligt att veta ha ? nej inte så värst roligt men vill osså säga jag tappar aldrig intresse att skriva och Selena för hennes liv är så otroligt roligt att skirva om det är bara tid tid tid.. och nu är det sommar lov jag går i sommarskola ja ni vet man vill hitta på saker men men jag ska bli bättre på att hitta tid. Någon som vet om man kan blogga från sin Iphone har försökt men funkar ej ? Puss på er !







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?