NU BÖRJAR JAG BLOGGA IGEN !
Publicerat den

Hejsan alla underbara Selena fan hur mår ni ? det var ju ett tag sedan jag skrev här, men jag har haft så mycket och göra. Men igår kollade jag på MTV ema awards där Selena var host och hur bra var inte hon ? hennes framträdande och allt hon gjorde hennes alla fina outfits, så sen gick jag in här och kollade då jag såg på statistiken att det var ändån ganska många som kollar in här. Vilket jag tycker är super kul och då fick jag lixom gnistan att börja skriva här igen. Plus att jag bara älskar allt Selena har gjort under denna tiden inte har skrivit men har alltid hållit mig själv uppdaterad med allt som hänt så fresh start nu, kanske ska fixa en ny desing får göra det någondag. Hoppas nu alla har det bra och nu kan ni fortsätta läsa om Selena på denna bloggen. KRAM !



EllenOtendal

sv; TAck!



URL: http://ellenotendal.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?